sâmbătă, 23 februarie 2013

CINEVA SPECIAL

De multe ori stau si ma gandesc daca in viata mea exista cineva special . Sau ...ce ar putea sa faca un om pentru ca eu sa-l vad fantastic?
Recunosc sunt foarte greu de impresionat si e nevoie de multa munca sa ma convingi ca unele lucruri sunt altfel. nu sunt genul de om care sa se autoanalizeze sau mai stiu si eu ce alte rahaturi din astea mai fac oamenii,in schimb eu analizez comportamentul oameniilor in preajma mea ,as putea sa o numesc o pasiune mai bizara,care m-a ajutat de multe ori .
Spre exemplu acum cateva luni am cunoscut un om extraordinar sau cel putin asa parea. Vrand, nevrand , a reusit sa ma faca sa fac lucruri pe care credeam k nu o sa le incerc niciodata ,bun...toate roz si frumoase pana knd el vede increderea pe care i-am acordat-o  slabicune si incepe sa profite de ea. In momentul urmator dupa ce am constientizat asta am rupt orice legatura cu el ,am incercat pe cat se poate sa ma indepartez(recunosc imi este extrem de frica de oameni, cred ca cel mai urat lucru de pe pamant sunt oamenii). Dupa ceva timp in care nu ne-am mai vorbit ma trezesc cu o avalansa de sms-uri pe telefon de la respectivul. Pareri de rau,scuze si alte nimicuri. am stabilit sa incerc sa discut cu el sa ii spun ce m-a deranjat intru-cat asa era corect pentru amandoi. Eiii in momentul in care l-am vazut am realizat ca lui chiar ii parea rau,comportamentul sau ,privirea,mimica ,totul il trada si am decis sa ii mai dau o sansa,cu toate masurile de precautie bineinteles.
Asta e un caz recent in care m-a ajutat mica mea pasiune si tot din cauza acestui om minunat am realizat ca in jurul meu chiar sunt cativa oamenii minunati care chiar daca mai au scapari ma iubesc si ma accept asa cum sunt: orgolioasa,mandra,ambitioasa si alte defecte pe care le mai am.
Dupa o analiza drastica am realizat ca trebuie doar sa privesti mai cu atentie pe langa tine si sa renunti la egoism pentru a te bucura cat de cat de viata pe care o traiesti. Sa traiesti cu alti e mai bine decat sa traiesti doar cu, si pentru tine .
 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu